Zamieszczone przez AdamB
[O1] Oponki na lato - czas się rozejrzeć
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Generalnie więc nadmierna wnikliwość może człowiekowi zaszkodzić na zdrowie psychiczne, jeszcze chwila a jeździłbym dalej na zimowych :haha:
uf...[/quote]
kurcze a ja dalej na zimowych, już miałem kupować Fulda carat progresso ale " fachowiec "
tak mnie do nich zniechęcił, że dalej na żadne nie jestem zdecydoawny
Komentarz
-
-
Zastanawia mnie narzekanie na GY Excellence? W opini wielu osób z którymi kosnultowałem zakup czegoś po "cudnych" oryginalnie montowanych Matadorach GY były jedną z lepszych i droższych propozycji. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony. Mam GY zarówno zimowe UG7 i letnie. Jeżdziłem już na róznych oponach (Conti, Barumy, Gislaved) i musz przyznać że GY mają u mnie 6 z plusem. Tak cicho nie miałem nigdy w samochodzie. Nie wypowiam się na temat ścieralności bo troszkę za krótko. Ale wrażenia do tej pory same pozytywne. Zimówki już drugi rok i nadal bardzo dobry bieżnik (wystarczy na jeszcze jeden sezon a może dwa... Ja osobiście polecam GY
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mcieqJa osobiście polecam GY
ja tez bym polecil zimowki UG7, jezdzilem wczesniej na conti, (fakt, ze w innym aucie) i wg mnie UG7 wcale nie sa od conti gorsze
mialem okazje je sprawdzic przy zimowym zalamaniu pogody, akurat mialem dluga trase do zrobienia, w tym cala A2
jedyny problem to to, ze maja, przynajmniej moje, dosc duze niedokladnosci wykonania, bo spore ciezarki trzeba kleic
myslalem, ze to felgi, ale przy zakladaniu letnich conti sie okazalo, ze sie wywazaja pieknie, wiec jednak w UG jest z tym jakis problem
Komentarz
-
-
i co tu kupic? Moze zostac przy P7. Tylko ten halas. Ale w deszcz super,
Jak sie wchodzi w zakrety. Powiem szczerze ,ze leciałem na nich po kretych drogach przy lekkich opadach i było super pozytywnie. A było to 160km/hPoza tym fajnie wygladaja z boku.
AdamB a kolego sprawdz ile masz od felgi do asfaltu a ja zobacze u siebie. Zrobił bym tez zdjecie.
U mnie skraj felgi do asfaltu to ok 5.5cm( czyli opona ma tyle)
ALe opony mam wlasciwie zdarte z przodu. Ty masz inny rant niz u w P7 duzo mniejszy.
Dlatego wydaje sie ,ze opona jest bardzej wybrzuszona na zdjeciu 038. U mnie rant opony ochronny jest odstajacy dlatego opona wydaje sie nie miec takiego brzucha.
A na koleinach jest tendencja do plywania?nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjneprzebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
No i koniec tej katorgii i wybierania , i ciągle niezdecydowanie :?
Kupiłem w końcu Dunlopy SP Sport 9000, ale stałem jak dziecko przy dwóch rodzajach, Toyo czy Dunlop Dunlop czy Toyo... ;/
Zdecyddowałem tak ponieważ nie latam już na codzień jak na rajdach, ale również nie tocze sięwytrzymać powinna dłużej niż Toyo , bo ma twardszą mieszankę, Toyo może byc bardziej przyczepna ale krócej wytrzyma.... Toyo jest twardsza więć pewnie troszku mniej komfortowa.... i cena za jaką nabyłem....270
Pierwsze wrażenia...jeszcze trudno opisać...ale: kieruje się pewnie i precyzyjnie, na mokrym dobrze się trzyma i dobrze hamuje!! a co będzie dalej czas pokaże..... współczuje tym którzy jeszcze nie wybrali ;p
Takie super ceny mają w MotoHurcie na Saskiej, oto link:
http://www.motohurt.com/ sprzedaje w innych cenach dla znajomych
Uderzajcie od razu do Roberta-prezes fajny młody kolo, a na kogo sie powołać... hmmm
Octavia Czarna RS name Dzyr..myśle że przebije wszytkich w cenach*** New Auta do 30% Taniej z Salonu PL ***
www.cars4vip.pl
Komentarz
-
-
Opony samochodowe: opony letnie i zimowe. Najlepszy polski sklep internetowy z oponami! 10 lat na rynku. 1 000 000 klientów. Dostawa gratis. SPRAWDŹ CENY!
już na początku maja zakładam mam nadzieje ze bedą OK, poprzednio miałem od nich zimówki
Opony samochodowe: opony letnie i zimowe. Najlepszy polski sklep internetowy z oponami! 10 lat na rynku. 1 000 000 klientów. Dostawa gratis. SPRAWDŹ CENY!
zajefajne - w temacie o zimówkach napisałem pare słówChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez borutZamieszczone przez kminkhttp://www.opony.com/opon...mcontact_2.html
już na początku maja zakładam mam nadzieje ze bedą OK, poprzednio miałem od nich zimówki
ja z indeksem W?
ja najtaniej za jakieś 298 ale z 2007r potem juz tylko opony.com a teraz jeszcze sa droższe chybaChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
A co sądzicie o MATADOR MP42 (205/60/r15 91V) :?: Słyszałem o niej dobre opinie - długa żywotność i stosunkowo cicha, a i cena tez przystepna. Rozważam tez Kleberki HP2 (tu widze opinie są jednoznaczne, że gumki są bdb.) Różnica w cenie w/w kompletów to ok 140zl na korzysc Matadora ale czy warto tu zaoszczędzić :?: Może mial ktos jakies doswiadczenia z MP42 :?:
Komentarz
-
-
Jeździłem (lub nadal jeżdże) na:
Yokohama AVS (195/65/R15 H) - letnie, dobra przyczepność, dużo słabiej na mokrym, stosunkowo głośne
Yokohama AVS db (195/65/R15 T) - zimowe, dobra przyczepność, stosunkowo głośne ale w normie
Dynaxer hp2 (195/65/R15 91H) - bardzo dobre, ciche, dobra przyczepność, niestety przetarłem i musiałem wyrzucić
Michelin alpine (195/65/R15 91H) - zimowe, przyczepność nie powalała ale były ciche
Dunlop SP SPORT (205/55/R16 91 W) - letnie, bardzo głośne, na mokry bardzo słaba przyczepność, wręcz nie do jazdy, jeszcze nie zużyte a już chcę wyrzucić i kupić nowe
Continental T810 (195/65/R15 91T) - zimowe, super przyczepność, super ciche, najlepsze opony jakie kiedykolwiek miałem. Po zakupie tych opon stwierdziłem że nigdy nie kupię nic innego niż Continental - wole dopłacić i mieć spokój i ciszę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tkokYokohama AVS (195/65/R15 H) - letnie, dobra przyczepność, dużo słabiej na mokrym, stosunkowo głośne
Byłem bardzo zadowolony, auto jechało jak po szynach, niezależnie od tego czy było sucho czy mokro, do tego zupełna cisza. Dlatego następny komplet to też Yokohama, tylko że A.Drive.
pzdr.
Komentarz
-
-
Witam,
a może coś z tego wybrać
http://www.autocentrum.pl/go/338__Audi_-_Test_opon_letnich_19565_R15V_(2008)________145041 4118.html
Test ADACA 195/65/R15 index V. Czy Waszym zdaniem Kleber to lepsza marka niż Firestone? Bo ja osobiście myślę o Firestone FIREHAWK TZ200FS całkiem spoko wypadły w tym teście ADAC a Klebera tam nie było.
A jeszcze jedna sprawa. W serwisie oponiarskim powiedziano mi że nie ma sensu brać indeksu za dużego gdy mało się jeździ bo im wyższy indeks tym opony są twardsze i zanim bieżnik się zużyje one skruszą się.
Komentarz
-
-
witam
nowy tu jestem, nie chcę z miejsca zakładac nowego tematu, więc pisze w tym, mam nadzieję, że się jeszcz enie zestarzał..
wczoraj kupiłem 3 letnią O II kombi 2.0 BKD z przebiegiem 78 kkm, z pewnego źródła (szef)
Tylne opony (205/55 R16 ) to Barumy Bravuris - strasznie hałasują; powyżej 70 km/h huczą jak łożyska
ale sprawdziłem całe zawieszenie - wszystko gra.
Podobno to badziewne opony. Nie są typowo wyząbkowane, tylko mają wgłębienia ledwo wyczuwalne dłonią (to ocena mechanika a nie oponiarza ) - macie jakieś sugestie co to może być ?
No i najważniejsze - co kupić w zamian?
Z przodu są Firestone FHSZ90 205/55R16 91 V
Ja przymierzałem się do Bridgestone Turanza ER300 (miałem je wcześniej w Astrze, były OK)
tutaj przeczytałem o Kleberach DYNAXER HP 2 - wygląda to nieźle i cena korzystniejsza od ER300.. wcześniej o nich nie słyszałem - rzeczywiście sa takie dobre ?
będę wdzięczny za sugestie -
pzdr.
aha.. i jeszcze jedno.
Znalazłem taki tekst:
"Opinia użytkownika:
do przedmówców : opony asymetryczne nie nadają się do samochodów z zawieszeniem wielowachaczowym. zawieszenie takie płynniej i szybciej zmienia ustawienie opon do powierzchni drogi i dlatego przy minimalnych już luzach w takim zawieszeniu już po 10-15 tys km pojawia się zjawisko wyząbkowania opony, czyli nierównomiernego jej zużycia na obwodzie. najlepsze w takim przypadku są opony symetryczne w tym także kierunkowe. takie opony jak p7 nadają się idealnie do zawieszeń prostszych np kolumna+wachacz, ewentualnie belka skrętna."
- co o tym myślicie ?THE NEW SKODA OCTAVIA.
AVAILABLE WITH 2 ZONE AIR-CONDITIONING
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mad_A"Opinia użytkownika:
do przedmówców : opony asymetryczne nie nadają się do samochodów z zawieszeniem wielowachaczowym. zawieszenie takie płynniej i szybciej zmienia ustawienie opon do powierzchni drogi i dlatego przy minimalnych już luzach w takim zawieszeniu już po 10-15 tys km pojawia się zjawisko wyząbkowania opony, czyli nierównomiernego jej zużycia na obwodzie. najlepsze w takim przypadku są opony symetryczne w tym także kierunkowe. takie opony jak p7 nadają się idealnie do zawieszeń prostszych np kolumna+wachacz, ewentualnie belka skrętna."
napisał to jeden użytkowników Pirelli P7
- co o tym myślicie ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekjmoplMhm - ciekawostka - to pytanie dlaczego Skoda na pierwszy montaż np. do O II z zawieszeniem wielowachaczowym z tyłu daje Michelinki Energy bynajmniej nie kierunkowe ?? :Psaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Ciekawy artykuł o ząbkowaniu
chyba trochę wyjaśnia sprawę w wielowahaczowych.
Do tego parę wskazówek dot. przekładania opon/kół.. moze się komuś przyda
Jeśli chodzi o wybór nowych opon, dalej jestem w kropce..
Dobija mnie rozbieżność między wynikami testów ADAC (sponsoring ?) a opiniami użytkowników
(wiadomo jak w większości jest z ich obiektywnością i profesjonalizmem)THE NEW SKODA OCTAVIA.
AVAILABLE WITH 2 ZONE AIR-CONDITIONING
Komentarz
-
-
mad_A, http://www.opony.com/opony/53537_con...contact_2.html
Osobiście latam na takich i na lepsze jeszcze nie trafiłem,
sucho, mokro - zajebi...., mogłyby być trochę cichsze ale coś za coś ...
[ Dodano: Wto 09 Wrz, 08 10:49 ]
acha, no i nie przeraź się ścieralnością - przy ostrej jeździe więcej jak 20kkmnie wytrzymają, ale trzymanie I klasa, :lol:
Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
Komentarz